خواستار حضور فعالتر خیرین در مؤسسه هستیم

image_print

روابط عمومی مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران با صدور اطلاعیه ای خواستار حضور فعالتر خیرین در این مؤسسه شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

غلام همت آن نازنینم

که کار خیر بی روی و ریا کرد ( حافظ)

مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران از سال ۱۳۵۹ در حال خدمت رسانی به معلولین ذهنی و جسمی است و هم اکنون به صورت شبانه روزی بیش از ۱۰۰ معلول ذهنی و جسمی را با استفاده از کادری با تجربه و خبره نگهداری می کند. این مؤسسه خیریه همواره با یاری خداوند و توجه ویژه خیرین محترم اداره شده است؛ اما همانگونه که مستحضر هستید بسیاری از مردم فکر می کنند که کمک به مؤسساتی از این دست، تنها از طریق مادی امکان پذیر است و افرادی که توانایی کمک های مالی را ندارند، بعضاً از این اماکن دور می مانند، این در حالی است که گاهاً نیاز این معلولین به توجه و عاطفه خیرین بسیار بیشتر از هر نیاز دیگر آنهاست. لذا از کلیه علاقه مندان و خیرین محترم، سازمان ها و ارگان ها دعوت بعمل می آوریم تا از مؤسسه خیریه معلولین ذهنی تهران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، پلاک ۱۷۱۷ بازدید کنند و با حضور فعالتر خود، دلی از این مددجویان که علیرغم روحیات کودکانه شان، دنیا با آنها مهربان نبوده است، بدست آورند و اجری نیکو را نصیب خود گردانند و علاوه بر نیازهای مادی و مایحتاج شبانه روی معلولین، نیازهای معنوی آنها را هم مرتفع سازند.

منتظر حضور امیدبخشتان هستیم.

علاقه مندان جهت بازدید از مؤسسه می توانند با شماره تلفن ۲۲۶۷۶۰۷۳ و ۰۹۳۳۱۸۳۷۸۰۴ آقای سلیمانی (مسئول روابط عمومی مؤسسه) هماهنگی های لازم را بعمل آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا