حضور عوامل ناحیه ۷ شهرداری منطقه یک تهران در مؤسسه

image_print

به گزارش یاران مهربانی، آقایان قنبری (مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۷)، مقدسی (مدیر محله قیطریه) و خانم ها فخرایی (کارشناس اداره خدمات اجتماعی منطقه۱) و کاویانی (کارشناس ورزش و اداره خدمات اجتماعی ناحیه ۷) از مسئولین شهرداری منطقه یک تهران بودند که روز شنبه مورخ ۱۹ بهمن ماه به مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران آمدند تا ضمن دلجویی از مددجویان، قول همکاری بیشتر شهرداری ناحیه را در برنامه های ورزشی و اجتماعی آینده به این مؤسسه اعلام کنند.

در این رابطه محبوبه کاویانی، کارشناس ورزش و اداره خدمات اجتماعی ناحیه هفت منطقه یک تهران، در گفتگو با یاران مهربانی با ابراز خوشحالی از حضور در مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران اظهار داشت: یکی از اهداف ما برای حضور در این مؤسسه ترویج کار داوطلبانه در بین شهروندان، به خصوص در شبکه های اجتماعی است. به این شکل که من به عنوان یک شهروند از خودم بپرسم در حد توان خودم چه کاری می توانم انجام دهم که حال مددجویان بهتر از زمانی باشد که من داوطلب نبوده ام. امروز ما با حضور در مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران توانستیم فرصت های فرهنگی و ورزشی بسیاری را شناسایی کنیم تا با کمک نیروهای حرفه ای این مرکز توانبخشی، جامه عمل به آنها بپوشانیم. به عنوان مثال در موضوع ایستگاه های ورزشی صبحگاهی و موضوع کارآفرینی و رفاه اجتماعی از طریق برگزاری بازارچه ها و نمایشگاه ها می توانیم ظرفیت خوبی را هم برای مددجویان و هم شهروندان ناحیه ایجاد کنیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه بناست حضور مستمر و فعال در مراکز توانبخشی داشته باشیم، تصریح کرد: در نظر داریم کیفیت برنامه های مشترک را به جایی برسانیم که خود مددجویان تقاضای برگزاری آنها را داشته باشند و امیدواریم که در این راه موفق باشیم.

مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران در خیابان شریعتی بالاتر از پل صدر واقع شده است و به صورت شبانه روزی از حدود صد و پنجاه معلول ذهنی- جسمی ،با ارائه خدمات حرفه ای مراقبت می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا