بازدید فرماندار شمیرانات از مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران + گزارش تصویری

image_print

به گزارش روابط عمومی مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران، صبح روز گذشته (یکشنبه)، سید مهدی ساداتی، فرماندار شهرستان شمیرانات، از مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران بازدید کرد.

این مقام مسئول در حاشیه بازدید خود، ضمن قدردانی از حمایت خیران و همچنین پرسنل خدوم این مرکز گفت: بی‌شک خدمت به افراد کم‌توان ذهنی و جسمی اجری کثیر در درگاه الهی دارد و نیات پاک نیک‌اندیشانی که با حمایت مالی و صرف زمان برای این عزیزان قدم برمی‌دارند خیر دنیا و آخرت آنان می‌شود.

وی با تقدیر از کادر بهداشت مؤسسه، عدم ابتلای مددجویان این مؤسسه به کرونا تا به امروز را دستاوردی بزرگ دانست و از زحمات پزشکان، پرستاران و متخصصان این مؤسسه، قدردانی کرد.

محسن تنها، مدیریت مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران نیز ضمن خیرمقدم به بیان گزارشی از وضعیت فعلی مؤسسه و خدمات گسترده ارائه شده به معلولین در این مرکز و همچنین مشکلات جاری پرداخت.

فرماندار شهرستان شمیرانات پس از استماع سخنان مدیرعامل مؤسسه، بر لزوم ایمن‌سازی ساختمان تاکید نمود و تصریح کرد: مسئولان شهرداری و آتش‌نشانی باید از این ساختمان بازدید و هر چه سریع‌تر مشکلات ایمنی را احصا کنند تا ایمن‌سازی استاندارد انجام و ساختمان تجهیز شود.

ساداتی یادآور شد: پیشگیری در این موارد اولویت ما است چرا که علاوه بر اینکه اگر حادثه‌ای رخ دهد نمی‌توانیم پاسخگو باشیم، وجدان‌مان نیز آسوده نخواهد بود؛ افرادی که در این مراکز بستری هستند جز خدا پناهی ندارند و خدمت به آنان توفیقی است که نصیب ما شده و باید صادقانه و خالصانه برای‌شان کار کنیم.

وی با اعلام اینکه آمار کمک‌های مومنانه در شمیرانات به ۲۰ میلیارد تومان و توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی می‌رسد، خاطرنشان کرد: این مرکز باید در لیست کمک‌رسانی قرار بگیرد و در این زمینه با اولویت و نگاه ویژه‌ای به آن توجه شود.

در این بازدید، منصور سالکی (معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شمیرانات)، سیروس قدرتی (معاون فنی و عمران فرمانداری شمیرانات)، حمید سلیمی (مدیر حوزه ریاست فرمانداری شمیرانات)، مینا رجایی (مدیر بهزیستی شمیرانات)، رضا دانش آذر (معاون توانبخشی بهزیستی شمیرانات) و زینب پناهی (کارشناس ناظر مراکز نگهداری از معلولین بهزیستی شمیرانات) فرماندار را همراهی می کردند.

لازم به ذکر است که مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران، واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل صدر، با پشتوانه کمک های مردمی و بدون بودجه دولتی، به صورت شبانه روزی از صد معلول ذهنی و جسمی پسر بالای چهارده سال مراقبت می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا