برگزاری اولین شورای اداری سال ۱۴۰۱

image_print

اولین شورای اداری سال ۱۴۰۱ مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران صبح یکشنبه برگزار شد.

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران، اولین شورای اداری این مؤسسه صبح یکشنبه مورخ ۲۸ فروردین ماه با حضور مدیرعامل و تمامی اعضای این شورا برگزار شد.

در این جلسه، جناب آقای محسن تنها (مدیرعامل) ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی واحدهای مؤسسه در سال جدید، افزایش قیمت‌ها را چالش بزرگ این خیریه در سال جاری معرفی کرد و تلاش برای جلب مشارکت‌های عمومی را وظیفه‌ای بر دوش یکایک پرسنل دانست.

وی همچنین با اشاره به مفهوم آیه شریفه «فأین تذهبون» از کلیه واحدها خواست تا در سال جدید کارهای نیمه تمام گذشته را به پایان برسانند و با همتی مضاعف در راستای نیل به اهداف این مرکز تلاش نمایند. او در بخشی دیگر از سخنان خود، ظم در امور را به عنوان عنصری مهم در پیشبرد فعالیت ها برشمرد و از مسئولین واحدها تقاضا کرد که توصیه حضرت علی (علیه السلام) به نظم در امور را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

در ادامه جلسه، مسئولین واحدها به بررسی و ابراز نظر درباره مسائل خود پرداختند. از مهمترین مصوبات این جلسه، تشکیل کمیته جلب مشارکت‌های عمومی بود که بنا گردید هرچه سریعتر ذیل واحد روابط عمومی، فعالیت خود را با هدف تأمین بودجه لازم برای مایحتاج زندگی روزمره مددجویان این مرکز از طریق کمک‌های مردمی، آغاز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا