لباسی به رنگ آسمان، عشقی به وسعت دریا / مددجویان مؤسسه عازم تنکابن شدند

image_print

سفر تفریحی مددجویان مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران به تنکابن آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران، به همت خیرین و پیگیری های کادر دلسوز مؤسسه، از صبح امروز (شنبه) حدود چهل نفر از مددجویان این مرکز عازم اردوگاه حبیب بن مظاهر بهزیستی در تنکابن شدند. توانخواهان این مؤسسه خیریه، هر ساله به کمک خیرین با هدف تفریح و همچنین جلوگیری از برخی آسیب های روانی، به سفرهای زیارتی و سیاحتی برده می شوند.

در اولین روز حضور مددجویان در تنکابن، لباس های یکدست آنها به رنگ آبی آسمانی توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کرد. توجهی که با کمی دقت در رفتار این فرشتگان زمینی تبدیل به عشق و علاقه ای به وسعت دریا می شد. علاقه ای که مهمترین عاملش نمایش صداقت و بی ریایی است‌.

همچنین بنابر این گزارش، در حاشیه سفر توانخواهان به تنکابن، دیداری نیز میان حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی وکیل پور (مشاور رئیس و سرپرست امور فرهنگی بهزیستی کشور) با مددجویان مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران و همراهان ایشان صورت پذیرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا