تشکیل جلسه هیات مدیره مؤسسه توانبخشی معلولین ذهنی با محوریت جذب بیش از پیش مشارکت های مردمی

image_print

هیات مدیره این مرکز خیریه صبح یکشنبه، نوزدهم آذرماه در محل این موسسه تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران، مهدی صانعی، رئیس هیات مدیره این‌ مؤسسه با ابراز نگرانی از کاهش کمک های مردمی به این مرکز، سه عنصر کاهش هزینه ها، افزایش درآمدها و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به معلولین را حائز اهمیت دانست و خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت این مرکز در راستای تامین‌ مخارج مددجویان و بسیج همگانی افراد شد و خاطر نشان کرد بی شک چاپ نشریه، یکی از اقداماتی است که در این‌خصوص می تواند کارساز بوده و اقدامی موثر در جلب مشارکت های مردمی محسوب می شود.

او در ادامه افزود: تشکیل معاونتی در این راستا و با عنوان‌ معاونت جلب مشارکت های خیرین از دیگر اقداماتی است که به این موضوع کمک شایانی می کند .

وی با اشاره به این مهم که این‌ مرکز در ماه‌های اخیر تصمیم به فروش برخی لوازم خود با هدف تأمین هزینه های اولیه این مرکز نگهداری از معلولین شده است، تصریح کرد: ما مجبوریم برای تأمین اعتبار و بودجه های جاری اقدام به فروش برخی اجناس نماییم که در این خصوص‌نیز پروسه کارشناسی و قیمت گذاری بر روی آنها انجام شده است و حتی یکی از این اجناس، خودروی آمبولانسی است که سالها در اختیار این‌ مرکز بوده و علی رغم‌ میل باطنی و به دلیل واقع شدن در عسر و حرج موجود در زمره وسایل فروشی است.

صانعی همچنین در پایان یادآور شد: کلیه آحاد جامعه در قبال معلولین مسئولند؛ ما نیز موظفیم‌ در ایجاد و حفظ پیوند عاطفی و همدلی میان مردم و مددجویان کوشا باشیم و می بایست در این راستا از کلیه ظرفیت های موجود بهره ببریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا