گام به گام به دنبال پیشرفت در پی تمرینات مددجویان مؤسسه در سالن فوتسال شهید چمران

image_print

تمرینات تخصصی تیم فوتسال مددجویان مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران از صبح دوشنبه (یازدهم دی ماه) در سالن ورزشی شهید چمران آغاز شد.

به گزارش یاران مهربانی، پیرو مساعدت های مدیریت مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران، تعدادی از مددجویان موسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران با همراهی مربی ورزش این‌مرکز، صبح روز دوشنبه با حضور در سالن فوتسال مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران، تمرینات تخصصی ویژه خود را در این رشته آغاز کردند.
پیش از این ،توانخواهان صرفا در محوطه مؤسسه به بازی گل کوچک می پرداختند ،اما در حال حاضر با همت بانیان به چنین ‌پیشرفتی دست یافتند.
لازم به ذکر است حرکات ورزشی به ویژه فوتبال ،تأثیر بسزایی در بهبود وضعیت سلامت جسم و روان مددجویان ایفا می نماید.از این رو ،مسئولین این‌ مرکز نگهداری برآن شدند تا با در نظر گرفتن این‌ مهم، ساکنان آن را به انواع تحرکات ورزشی ‌هدایت نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا