استقرار پزشکان مقیم در مؤسسه / تاکنون مورد ابتلا به کرونا نداشته ایم

image_print

به گزارش یاران مهربانی، آقای محسن تنها، مدیرعامل مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران، درباره تقویت وضعیت کادر درمان مؤسسه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت شکننده مؤسسات نگهداری زیر نظر بهزیستی، به عنوان جامعه ای کوچک، از این پس هر روز هفته و در کلیه ساعات مورد نیاز، آقایان دکتر یحیی ناصح و دکتر یحیی قبادی به عنوان پزشکان عمومی مقیم در مؤسسه حضور خواهند داشت.

علاوه بر این، طبق روال گذشته در طول هفته همچنان از حضور سرکار خانم دکتر نسرین جعفری (متخصص اعصاب و روان) و دکتر محمد محمدی (پزشک عمومی) بهره خواهیم برد. مجموعاً ۵ پرستار نیز بصورت شبانه روزی بر روند فعالیت مراقبین و سلامت مددجویان نظارت می کنند.

وی افزود: بحمد ا… با رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی و همت تیم های بهداشت و پرستاری تاکنون مورد ابتلا به بیماری کووید۱۹ در بین مددجویان این مؤسسه نداشته ایم.

ایشان در پایان با تشکر از صبر خیرینی که پیشتر برای دلجویی از مددجویان حضور می یافتند، تصریح کرد: امروز که با توجه به دستورالعمل های اعلام شده توسط بهزیستی و با هدف حفظ سلامت مددجویان از حضور این یاران مهربان در مؤسسه معذور هستیم، از ایشان تقاضا داریم تا کمک های مستمر خود را از راه دور و به عنوان مثال از طریق بستری که در وب سایت مؤسسه فراهم کردیم، به دست ما برسانند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا