خیرین «حس شادیِ قهرمانی» را به توان‌خواهان هدیه دادند… + گزارش تصویری

image_print

جمعی از خیرین، روز گذشته با حضور در مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران ،اقدام به برگزاری مسابقه فوتبال کردند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران، جمعیت خیرین جهادی «شهید حاج عبدالله والی» وابسته به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا)، صبح روز چهارشنبه ۱۴ آذر ماه با حضور در این‌مرکز، مسابقه فوتبالی نمادین (گل کوچک) میان خود و مددجویان برگزار نمودند که به پیروزی تیم منتخب توان‌خواهان این مؤسسه انجامید.

این‌مسابقات که براساس ضوابط مقرر و با رویکرد حضور بیش از پیش معلولان ذهنی در اجتماع و فعالیت های اجتماعی برگزار شد، یکی از راه های نیل به تقویت رشته های ورزشی در میان توانخواهان است. امید است با اجرای چنین برنامه هایی ،شاهد تحقق بیشتر این هدف باشیم.

در ادامه ،تشویق تماشاگران حاضر در این مسابقه و پخش موسیقی‌های ورزشی، حال و هوایی دیگر به این مسابقه بخشیده بود؛چرا که باور داریم ایجاد نشاط و تحرک توانخواهان تحت حمایت و شناسایی استعدادهایشان در سلامت هرچه بیشتر روح و جسم آنها موثر خواهد بود.

در پایان آنچه حائز اهمیت بود اینکه خیرین بلند همت، پس از پیروزی توانخواهان مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران در این مسابقه، با اعطای جام قهرمانی و اعطای جوایز به مددجویان، حس زیبای پیروزی را به این فرشتگان زمینی ساکن در این مرکز هدیه دادند.

خ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا