جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل موسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران

image_print

به گزارش روابط عمومی مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران، پیرو درخواست استعفای “محسن تنها” از سمت مدیر عامل موسسه و موافقت با کناره گیری ایشان و‌ متعاقب اجرای مصوبات جلسات پیشین هیات مدیره ،

صبح روز شنبه ۲۵ فروردین ماه که با حضور برخی از اعضای هیات امناء، هیات مدیره و مسئولین حاضر واحدهای مؤسسه برگزار شد،ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله محسن‌ تنها به عنوان مدیر عامل مؤسسه، معارفه “سپهر قدوسی” به عنوان مدیریت جدید انجام‌ پذیرفت .

در ابتدای این جلسه مهدی صانعی(رئیس هیات مدیره مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران ) ضمن قدردانی از زحمات آقای تنها ایشان را فردی باتجربه و دلسوز خواند و با تصریح بر این‌ مساله که وی معلم ایام نوجوانی اش بوده ،شفقت و دلسوزی را جزو لاینفک شخصیت ذاتی ایشان دانست و افزود :ایشان چندین ماه است که استعفای خود را ارائه داده و تمایل اعضای هیات مدیره بر این بود تا هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی شان بهره مند شویم،اما در نهایت به دلیل به وجود آمدن پاره ای از مسائل و مشکلات، بناچار مجبور به پذیرش این استعفا شدیم.
رییس هیات مدیره در ادامه بیان داشت:پس از موافقت با استعفای آقای محسن تنها با توجه به شناختی که از آقای قدوسی داشتیم ایشان را به عنوان مدیر عامل جدید موسسه معرفی کردیم .وی، قدوسی را فردی توانمند همراه با جدیت کاری خطاب کرد و امیدوار شد تا با یاری،همدلی و مشارکت کلیه پرسنل همواره در زمینه خدمت به جامعه معلولین موفق باشد.
صانعی در ادامه افزود: به هر حال ما اینجا آمده ایم تا به بهشت برویم و باید خیلی مراقب باشیم که خدایی ناکرده عملی انجام ندهیم که این بهشت به جهنم مبدل شود.
جهنم،مجموعه ای از هیزم ، آتش و کبریت‌ نیست،بلکه بخشی یا‌ مجموعه ای از روحیات و عادات‌ ناپسند خلقی و اخلاقی است که بایست بسیار مراقب باشیم.
رییس هیات مدیره با تاکید بر این‌ مهم که باید پیوسته متوجه این‌ موضوع باشیم که اعضای هیات امنا و مدیره این مؤسسه، عقل و هوش مددجویان مقیم آن هستند انها را به نوعی قیم ایشان دانست و چنین خاطرنشان نشان‌کرد: در تمامی برهه های زندگی این‌ بندگان‌خدا ما باید به جای آنها بهترین تصمیمات را برایشان‌اخذ کنیم و‌ اینچنین وقت و زمان و انرژی خود را وقف رضایت خدا کرده ایم تا از طریق جذب حداکثری منافع این قشر آسیب دیده و محجور که بعضاً یتیم و بی سرپرست یا بد سرپرست هستند،جلب رضایت خداوند را نیز حاصل کنیم. بنابراین چنانچه سخت گیری در امور می‌شود به دلیل افزایش رفاه حال مددجویان مقیم این مرکز است.

صانعی در ادامه سخنان خود، بخش اهمّ و ویژه این تودیع و معارفه را به حضور کلیه پرسنل و خانواده های ایشان به بعد از جلسه اول هیات امنا در اردیبهشت ماه موکول کرد و اظهار داشت: با توجه به انتخابات هیات مدیره جدید در جلسه آتی مجمع عمومی یک جلسه دیگر با عنوان تودیع و معارفه مدیرعامل موسسه خواهیم داشت که در آن قصد داریم به صورت جدی از خدمات آقای تنها در خصوص مؤسسه تقدیر نماییم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا