اهدای جوایز جشنواره کشوری شاتل تایم به ۶۰۰ ورزشکار المپیک ویژه(کم توانان ذهنی) ایران

image_print

به دنبال مشارکت ۷۴ مرکز نمایندگی المپیک ویژه ایران که شامل ۱۷ استان کشور در جشنواره کشوری شاتل تایم بود، با هدایت«فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران» و المپیک ویژه(کم توانان ذهنی) و با اسپانسری«بنیاد خیریه و برج الماس کریم خان» تهران، تحت نظارت و همت خیر بزرگ المپیک ویژه ،حاج علی روحی فرد ،خوشبختانه به‌ نتایج قابل قبولی دست یافتیم.

به یاری خدا و تلاش مسئولین و آموز ش های مربی ورزش مؤسسه ‌معلولین‌ ذهنی تهران‌ ،تعداد پنج نفر از توان خواهان این‌ مرکز نیز از طریق ارسال کلیپ و به صورت نیابتی موفق شدند تا در این جشنواره شرکت کنند.

احکام قهرمانی و هدایای این رویداد نیز که شامل«یک عدد راکت بدمینتون و دو عدد توپ به هر ورزشکار شرکت کننده در جشنواره» بود تهیه و آماده ارسال شد که بر اساس درخواست مراکز نمایندگی المپیک ویژه استان ها مبنی بر تعطیلی اکثر مراکز در تعطیلات نوروز، این هدایا بلافاصله پس از پایان تعطیلات نوروز به مراکز استان ها ارسال شده است.

امید است سال نو، سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای کلیه ورزشکاران عزیز المپیک ویژه (کم توانان ذهنی) ایران باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا