شورای اداری مرداد ماه برگزار شد

image_print

به گزارش روابط عمومی مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران، جلسه تجمیعی تیرماه و مردادماه شورای اداری این مؤسسه صبح پنج شنبه شانزدهم مرداد ماه با محوریت بیماری کرونا و با هدف ارائه راهکارهای مفید جهت حفظ سلامت مددجویان مؤسسه برگزار شد.

مسئولین پرستاری، بهداشت، تغذیه، آموزش، روانشناسی، روابط عمومی، کاردرمانی، مددکاری، کارپردازی و مالی در این جلسه حضور داشتند.

آقای محسن تنها، مدیرعامل مؤسسه، ضمن تشکر از کادر بهداشت و درمان مؤسسه و همه کسانی که دلمشغولی سلامت مددجویان را دارند، گفت: پس از لطف خداوند به این مددجویان، تلاش و دقت پرسنل دست اندرکار در امور بهداشتی باعث شده است که بحمدا… تاکنون مشکلی از بابت کرونا در مؤسسه نداشته باشیم و البته باید متوجه باشیم که هرگونه قصور و کوتاهی در این رابطه می تواند فاجعه ساز باشد.

وی احساس مسئولیت پرسنل را در برابر خداوند از مهمترین امور لازم توجه دانست و خاطرنشان ساخت: همانگونه که حضرت علی (ع) در نهج البلاغه می فرمایند «اوصیکم بتقوی الله و نظم امرکم» یعنی «شما را سفارش می کنم به تقوای الهی و نظم امورتان» ما نیز باید ضمن رعایت تقوای الهی بدنبال نظم دهی هرچه بیشتر به کارها و وظایفمان باشیم تا ان شاء الله فردای قیامت سربلند باشیم.

همچنین در طول جلسه واحدهای مختلف به بررسی پیشنهادات و انتقادات در حوزه عملکرد خود پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا