شورای اداری خردادماه برگزار شد

image_print

شورای اداری خردادماه مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران برگزار شد.

به گزارش یاران مهربانی، صبح چهارشنبه (۳۰ خردادماه) شورای اداری مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران با حضور مدیرعامل و مسئولین واحدهای این مرکز طبق روال ماه های گذشته برگزار شد.

محسن تنها، مدیرعامل مجموعه، در ابتدا با اشاره به آیاتی از قرآن مجید، این کتاب را بهترین سرلوحه و منبع برای تک تک لحظات انسان معرفی کرد و خداترسی را عنصری مهم و لازم برای پرسنل چنین مراکزی دانست.

او همچنین با ابراز خرسندی از برگزاری منظم جلسات شورای اداری و تأثیر این جلسات بر هماهنگی و انسجام نیروهای اداری مؤسسه، بر وحدت رویه و دوری از حواشی تأکید کرد.

در ادامه جلسه، مسئولین واحدهای مختلف ضمن ارائه گزارشات خود از نتایج مصوبات جلسات قبل، به بیان دیدگاه‌های خود و مسائل مربوطه پرداختند. از اهم موارد مطرح شده در جلسه می‌توان بحث پیرامون توسعه فضای آموزشی مددجویان را نام برد که در صورت پیاده سازی، تأثیر چشمگیری در افزایش کیفیت زندگی توانخواهان ایفا خواهد کرد.

جلسات شورای اداری مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران، پایان هر ماه با حضور مدیریت و مسئولین واحدهای مؤسسه و با هدف افزایش سطح کیفی ارائه خدمات به مددجویان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا