جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه هیأت امنا در محل مؤسسه خیریه معلولین ذهنی تهران برگزار شد. + تصاویر

image_print

صبح دیروز شنبه مورخ ۴/۳/ ۱۴۰۲ ، مجمع عمومی عادی سالیانه هیات امنا موسسه معلولین ذهنی تهران در محل این‌ موسسه و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.در ابتدای جلسه با رأی مجمع انتخاب اعضای هیأت رئیسه، آقایان مهدی صانعی، علیرضا توکلی و علی مولائی فخر به ترتیب هر کدام به عنوان رئیس، ناظر و منشی جلسه انجام پذیرفت.

پس از ورود به دستور جلسه، گزارش سالیانه هیأت مدیره و بازرس قانونی موسسه، توسط اعضای مجمع استماع و در نهایت مورد تصویب قرار گرفت.
همچنین ترازنامه و صورت‌های مالی مؤسسه، منتهی به آخرین روز سال گذشته نیز پس از بررسی جامع و کامل مورد تصویب قرار گرفت.
از دیگر موارد مطرح شده در جلسه مذکور، پیشنهاد تأسیس شعباتی تحت عنوان مراکز توانبخشی زیر نظر موسسه به عنوان مرکز ثقل و نقطه عطف بود که مورد تایید و تصویب هیات قرار گرفت.

در بخش پایانی این جلسه و بر اساس رأی گیری به عمل آمده، آقایان عیسی خیری و ابوالقاسم پیدایش فرد به ترتیب هر کدام به عنوان بازرس اصلی و بازرس علی البدل، انتخاب شدند.

مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران از سال ۱۳۵۹ با هدف نگهداری شبانه روزی، آموزش و توانبخشی کم توان و ناتوان ذهنی به صورت هیأت امنائی تأسیس شد که تاکنون توانسته است به یاری خدا و با همیاری و مشارکت مادی و معنوی خیرین، خدمات خود را در راستای حمایت از معلولین در کلیه سطوح ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا