برگزاری دومین نشست هم اندیشی برنامه ریزی فعالیت‌های المپیک ویژه ایران

image_print

دومین نشست هم اندیشی برنامه ریزی فعالیت‌های المپیک ویژه ایران ۲۵ و ۲۶ آبان ماه سال جاری در تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران، این همایش با حضور اعضای کاروان المپیک ویژه ایران، نمایندگان مرکز توانبخشی و نگهداری از معلولین ذهنی و اعضای هیات امنای این المپیک، طی چهار جلسه در دو روز متوالی (۲۵ و ۲۶ آبان ماه سال جاری) در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

این نشست حول‌ چهار محور تقدیر از کاروان اعزامی ایران در بازی‌های جهانی المپیک ویژه برلین ۲۰۲۳، تکریم از محمد کمالی و معارفه حسین نحوی نژاد به عنوان رئیس جدید المپیک ویژه ایران همچنین ارائه گزارش فعالیت‌ها و تصمیم گیری در خصوص برنامه‌های منطقه ای، ملی و بین المللی المپیک ویژه ایران تشکیل شد.

رضا درینی، مربی تربیت بدنی مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران نیز به عنوان نماینده این مرکز با حضور در نشست معنونه، پیرامون فعالیت‌های ورزشی انجام شده در مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران از جمله برگزاری اولین جلسات آموزشی “آی دی جودو” در کشور به ارائه توضیحاتی پرداخت.

«المپیک ویژه» بزرگ‌ترین سازمان ورزشی جهان برای کودکان و بزرگسالان دارای ناتوانی ذهنی است.شرکت در این مسابقات برای تمامی افراد از سن ۸ سال به بالا آزاد است و برنامه‌ها به‌نحوی طراحی می‌شود که به تمامی سطوح، توانایی خدمات رسانی وجود داشته باشد. المپیک ویژه ایران نیز فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ در کشور آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا