نشست مسئولین و کارکنان مؤسسه با موضوع «هماهنگی در شرایط اضطراری»

image_print

به گزارش یاران مهربانی، صبح روز یکشنبه(۲۴ دی ماه)جلسه‌ای با حضور مسئولین واحدها،مراقبین و نیروهای خدمات در سالن آمفی تئاتر موسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران با موضوع “هماهنگی میان کارکنان ” برگزار شد.

هدف از این نشست، حفظ وحدت رویه ای واحد میان پرسنل در مواجهه باشرایط اضطراری، همچنین بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های ایشان بود.

درابتدای این جلسه، مصطفی جراحی(قائم مقام مدیرعامل)ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی نیروهای خدوم و تقدیر از خدمات بی شائبه مدیر عامل و هیأت مدیره این موسسه خیریه اظهار داشت: موفقیت‌های امروز ما در زمینه مراقبت از معلولین ذهنی، مسأله‌ای نیست که صرفا به عملکرد یک یا چند نفر محدود شده باشد، بلکه حاصل تجربه و خدمت همگان است. در واقع جنس فعالیت در چنین مراکزی با سایر سازمان‌ها متفاوت است. پرسنل موسسه می بایست با روحیه مناسب و کار تیمی، شرایط یک زیست خوب را برای توانخواهان فراهم آورند. از این رو،کسی نمی توا‌ند بگوید فلان مورد به من ارتباطی ندارد یا در حیطه‌ کاری من‌نیست و به سادگی از کنار مشکلات بگذرد. در واقع، در اینجا همه چیز به همه کس مربوط است و همگی باید مسئولیت پذیر باشیم که البته نحوه ورود به‌ اشکالات و مطرح نمودن آن نیز دارای اهمیت است و نباید به گونه‌ای باشد که موجب تخریب جایگاه افراد و منجر به ایجاد حواشی شود.

وی در ادامه افزود: آگاه باشیم که فعالیت در این موسسه سعادتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، بسياری از افراد چند ساعتی تحت عنوان خیّر و انجام کار خیر به این‌ مرکز آمده و به مددجویان سر می‌زنند و می‌روند؛ اما شما با این عزیزان زندگی می‌کنید و پیوسته با آنها در ارتباطید. برخی از شما آنقدر که در کنار این فرشتگان زمینی حضور دارید، شاید در کنار خانواده‌ خود نباشید. بی شک، هیچ چیز در پیشگاه خداوند متعال برتر از خدمت به خلق و عیال الله نیست و شما نیز مشغول خدمت به افرادی هستید که نزد خداوند، ارزش بالایی دارند.

جراحی در بخش دیگری از سخنان خود، ارتباط مراقبین و نیروهای خدمات با خانواده‌های مددجویان را عملی غیرحرفه‌ای دانست و خواستار توجه هرچه بیشتر کارکنان به قوانین و استانداردهای مصرح در آیین نامه‌ این موسسه شد و توضیحاتی نیز در خصوص پروتکل‌های مربوط به اقدامات لازم در شرایط اضطراری ارائه کرد.

در ادامه جلسه، برخی از پرسنل این مرکز به نمایندگی از سایرین به بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداختند که مورد مداقه قرار گرفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا