جلسه هیأت مدیره مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران تشکیل شد

image_print

به گزارش یاران مهربانی، اعضای هیات مدیره این مرکز خیریه صبح روز شنبه (۱۴ بهمن ماه) در محل مؤسسه گرد هم آمده و حول محورها و مسائل مختلف به گفتگو و تبادل نظر پرداختند که اهم آن به شرح ذیل می باشد:

در ابتدای این جلسه از سرکار خانم دکتر زینب شکوری (عضو هیات امنای مؤسسه) جهت تنظیم،تدوین و چاپ اولین شماره نشریه مهر یاران، از سوی ریاست‌ محترم هیات‌ مدیره و سایر اعضا، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
مهدی صانعی با بیان اینکه‌ انعکاس مسائل و‌ مشکلات مرتبط با معلولان ذهنی و اخبار مرتبط با آنها در چنین‌ قالب هایی موجب ظهور و بروز اتفاقات بهتری در خصوص موسسه و‌توانخواهانش می گردد ،انجام چنین اقدامات فرهنگی را ارزشمند دانست و ادامه‌ چنین فعالیت هایی را منجر به ارتباط هرچه بیشتر اینگونه مراکز با حاکمیت، مردم و بعضا خانواده مددجویان قلمداد کرد.
از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه فوق می توان به پیگیری وضعیت زیست و سلامت مددجویان و چگونگی خدمات‌ ارائه شده به ایشان، همچنین ارتقا کیفی رسیدگی های به عمل آمده اشاره کرد که در جلسات پیشین توسط رئیس هیات‌ مدیره به مدیریت‌ موسسه و پرسنل ابلاغ و‌ در این‌جلسه مورد بررسی و ارزیابی دوباره قرار گرفت.

تقبل بخشی از هزینه های مرتبط با رفع نیازهای ضروری موسسه توسط رئیس هیات مدیره مؤسسه از دیگر مباحث مورد گفتگو و‌ مصوب این جلسه بود که امید است سایر اعضا و خیرین‌‌ نیز با همتی بیش از پیش در این راستا گام های خداپسندانه ای بردارند.

لازم به ذکر است جلسات هیات مدیره موسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران با هدف بررسی مشکلات و ارائه بهتر خدمات به صورت‌ مستمر و‌منظم برگزار می شود.

شصت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا