جلسه پایان سال شورای اداری مؤسسه با رنگ و بوی ماه مبارک رمضان

image_print

به گزارش یاران مهربانی،صبح روز سه شنبه (۲۲ اسفند ماه) و به رسم سنوات گذشته،جلسه پایان سال شورای اداری با حضور مسئولین کلیه واحدهای موسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران در محل این‌ مرکز برگزار شد.

محسن تنها، مدیرعامل و عضو هیات امنا و مدیره موسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران ،ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی مقتضی جهت خودسازی و تذکر به خویشتن دانست و با اشاره به آیه بیست و چهارم سوره صافات، به مسئولیت افراد بر اساس وظایف محوله به ایشان تأکید کرد و اظهار داشت: انسان باید بابت کوچک ترین اعمالش نیز نزد خدا پاسخگو باشد، لذا چنانچه در این راستا انتقاد یا تذکری سازنده دریافت می کنیم نباید غمگین شده و از آن فرار کنیم، بلکه شایسته است آن را بپذیریم تا در کلیه ابعاد شخصیتی از جمله فعالیت های اجتماعی و معنویات و مسائل مرتبط با آن ترقی کنیم .البته نیت شخص تذکر دهنده نیز حائز اهمیت است که نبایست عیب جوئی تلقی گردد، بلکه باید از سر خیرخواهی و دلسوزی محض باشد.

وی افزود: شما در این مرکز کار بسیار دشواری دارید و البته همگی نیروهایی مجرب هستید و چنانچه گفته شده «التجربه فوق العلم» و خداوند نیز به شما کمک خواهد کرد. اما به هر حال ممکن است سهواً اشکالات یا اشتباهاتی در طول خدمت به معلولین پدید آید که ان شاء الله با تذکر قابل رفع است. امید است زحمات و تلاش هایتان مورد رضایت خداوند واقع شود و بی شک شرط وقوع چنین مهمی آن است که خود را خالص کرده و کارتان را برای خدا و به نحو صحیح انجام داده باشید.

تنها در ادامه خاطرنشان ساخت: مراقب باشیم در این‌ مسیر دل کسی را نشکنیم، چرا که دل شکسته به خداوند بسیار نزدیک است و دلجوئی از فرد دل شکسته نیز کار سهل و آسانی نیست. بنابراین با لسان نرم و لیّن همراه با محبت و خیرخواهانه باید با همگان سخن گفت و انتقاد کرد.

وی در تکمیل سخنانش افزود: فراموش نکنید توانخواهان ما در این مرکز توان اظهار نارضایتی ندارند، لذا شما با دقت و هوشیاری بالا، زبان گویای آنها نیز باشید.

در ادامه این جلسه، مسئولین واحدهای مختلف مؤسسه ضمن تقدیر از زحمات و رهنمودهای دلسوزانه مدیریت مرکز، به بیان دیدگاه های خویش پرداخته و بر افزایش تلاش و همت خود در خصوص ارائه هرچه بیشتر و مطلوب تر خدمات خویش در سال آتی متعهد شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا