آخرین جلسه هیات مدیره مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران در سال ۱۴۰۲

image_print

به گزارش یاران مهربانی، آخرین جلسه هیات مدیره مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران صبح روز یکشنبه (۲۷ اسفندماه) در محل این مؤسسه برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست مهدی صانعی (رئیس هیات مدیره و عضو هیات امناء مؤسسه) برگزار شد، ضمن تایید کلیه حقوق و پرداختی های پرسنل در سال ۱۴۰۲، بر لزوم انعقاد قراردادهای جدید میان مؤسسه و پرسنل تا قبل از شروع سال جدید تاکید شد.

در بخش دیگر این جلسه، مصوب گردید تا در راستای حفظ امنیت بیش از پیش توانخواهان مؤسسه و با هدف جلوگیری از به وجود آمدن هر گونه حادثه ای، تعداد دوربین های نظارتی در بخش های مختلف افزایش یابد.
همچنین با توجه به ایام تعطیلات نوروز، بنا شد تا همانند سنوات گذشته مسئولین فنی واحدها و سرشیفت ها به صورت نوبتی و گردشی در ایام تعطیلات نوروز در مرکز حضور داشته باشند.

در ادامه این نشست، موارد و مسائلی توسط اعضای هیات مدیره مطرح شد که تصمیم گیری درباره آنها در حوزه و اختیارات مجمع عمومی می‌باشد، لذا مقرر گردید تا مجمع عمومی فوق العاده این مرکز خیریه در تاریخ اول اردیبهشت ماه سال آتی با دعوت از اعضای هیات امناء محترم جهت تصمیم گیری نهایی تشکیل گردد.

مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران، یکی از مراکز برتر تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور و با تمرکز بر حوزه توانبخشی و نگهداری از معلولین ذهنی است که از سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را در تهران آغاز کرد.

هیئت مدیره

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا